Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.
História

Vyhľadávanie

facebook 2

Mobil: +421 (0) 948 526 639
Registrovať

KATAN Racing
História závodného týmu KATAN Racing siaha do roku 2009, kedy som prvý krát po dlhoročnom snažení odštartoval na uzavretej závodnej trati na Pezinskej babe. Zúčastnil som ho s autom Alfa Romeo 156 2,4 JTD. Auto nemalo prakticky žiadne úpravy.



156 2009 1
Alfa Romeo 156 2,4 JTD


Časom rástla vo mne túžba nielen závodiť, ale aj túžba postaviť si vlastné pretekárske auto, s ktorým by som mohol preteky absolvovať. 
Prvá investícia prišla v roku 2010 do auta Alfa Romeo 145 2,0 TS, s ktorým som v tom istom roku štartoval v kopcovom pohári TDC (seriál nelicencovaných pretekov do vrchu Tatray Donacu Cup) v kategórií S-2000. S týmto autom sa mi podarilo dosiahnúť absolútne druhé miesto.



Fotografia0145
Alfa Romeo 145 2.0 TS


S autom Alfa Romeo 145 2,0 TS som absolvoval vrámci TDC aj svoje prvé preteky na okruhu Slovakiaring. Toto kopcové podujatie sa následne ďalší rok (r. 2011) rozpadlo. Po pár účastiach na okruhových pretekoch na našom okruhu Slovakiaring som zistil, že kopec je proste kopec!


jankov vrsok 3Fiat Punto HGT


Preto od roku 2013 jazdím kopce, preteky do vrchu, už ako licencovaný jazdec. V tom istom roku
 sme založili O.Z. KATAN Racing a zmenili techniku. Absolvoval som dá sa povedať rôzne zoznamovacie podujatia (kopce, slalomy) s autom Fiat Punto HGT, na ktorom som plánoval pracovať aj v budúcnosti a postaviť konkurencie schopné závodné auto. Po namáhavých mesiacoch plných driny na novom aute, naháňania sponzorov a peňazí sa mi podarilo postaviť pre sezónu 2016 skvelé auto. Sezónu 2017 som odjazdil taktiež s Fiat Punto HGT a v roku 2018 neplánujem vozdilo meniť. 

 

  Karol Tánczos
predseda, závodník

logo